Klient ma prawo do reklamacji towaru wadliwego bądź niezgodnego z opisem.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Produktu bez wad.
Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad lub wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli dana rzecz była już wymieniana lub naprawiana przez Sklep.
Reklamacja może zostać zgłoszona przez Klienta na dwa sposoby: – za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@kamilrysuje.pl – pisemnie na adres: Studio Grafiki Kamil Kuchnio, ul. Konopnickiej 2A/4, 44-193 Knurów
Konieczne jest przesłanie zdjęć pokazujących wadę Produktu.
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Produkt, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 5. na koszt własny.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Brak rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za zasadną.
Prawo odstąpienia od umowy
Konsument, który zawarł Umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wyjątkiem są produkty personalizowane, robione na specjalne zamówienie klienta. Oświadczenie o odstąpieniu umowy może zostać złożone pisemnie (na adres: Studio Grafiki Kamil Kuchnio, ul. Konopnickiej 2A/4, 44-193 Knurów) lub w formie elektronicznej (na adres e-mail: kontakt@kamilrysuje.pl).
Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania Produktów, które zostały przez klienta zniszczone, uszkodzone bądź w jakikolwiek sposób użytkowane.
Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca nie będzie odbierał przesyłek wysłanych za pobraniem.
W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia Produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa do odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.